သီလ သမာဓိသည္
စရဏမ်ိဳးတည္း
သီလ၊ သမာဓိ
စတဲ့ စရဏႏွင့္
ျပည့္စံုျပီး ဥာဏ္၀ိဇၨာမရိွသူသည္
ေနာက္ဘုရား သာသနာနဲ႔
ေတြ႔ႀကံဳရျပီး
တရားကို နာႀကားရေသာ္လည္း
သစၥာဥာဏ္အလင္း မေပါက္နိဳင္ႀကကုန္။
ဥပမာ - ဘုရားလက္ထက္က
ကာဠဳဒါယီမေထရ္၊ ဆဗၺဂၢီရဟန္း…..
အႀကင္သူသည္ ရုပ္နာမ္ခႏၶာတုိ႔၌
က်က္စားျခင္းဟူေသာ ၀ိဇၨာမ်ိဳးႏွင့္
ျပည့္စံုႀကကုန္၏။
ဒါန၊ သီလမႈ
စတဲ့ စရာဏ
နည္းပါးကုန္၏။
ထုိသူတို႔သည္ ၀ိဇၨာမ်ိဳးရိွသည့္အတြက္ ေနာက္ဘုရားတရားကို
နာႀကားခြင့္ ရႀကပါကုန္မူကား
သစၥာဥာဏ္အလင္းသို႔ ေပါက္ေရာက္နိဳင္ႀကကုန္၏။
စရဏတရား နည္းပါးကုန္သည့္အတြက္
ေနာက္ဘုရားႏွင့္ ေတြ႔ႀကံဳႀကနိဳင္ရန္
အခြင့္ကား
အလြန္ခဲယဥ္းလွကုန္၏။
အႏွစ္ခ်ဳပ္ေသာ္ - ၀ိဇၨာ၊ စရဏ ႏွစ္ပါးႏွင့္ျပည့္စံုသူမွ
ကၽြတ္တမ္း၀င္နိဳင္၏။
မွတ္ခ်က္။ ။ လယ္တီဆရာေတာ္(ေဗာဓိပကၡိယ ဒီပနီက်မ္း) မွ ထုတ္ႏုတ္ေ၀မွ်သည္။
No comments :
Post a Comment
တစံုတေယာက္....တခုခုရရွိသြားပါသည္......။